[bsd-listesi] ilk soru

abdullahulker at yandex.com abdullahulker at yandex.com
11 Mar 2019 Pzt 00:04:39 +03

kısa zamanda test edip bilgi veririm.
Teşekkürler felasife.
11 Mart 2019 00:00, "Felasife" <felasife at yandex.com.tr (mailto:felasife at yandex.com.tr?to=%22Felasife%22%20<felasife at yandex.com.tr>)> yazdı:
 Yeni bir makine ve hiç grub yoksa, BSD nin kendi grubunu MBR ye yazdırmak şu komut BSD LiveCD ile verilebilir. boot0cfg -B ada0  ada0 ilk disktir. Ona dikkat etmen gerekir.  Yok eğer başka bir grub var ve ona eklemek istersen, onda başkaydı.    10.03.2019, 22:46, "abdullahulker at yandex.com (mailto:abdullahulker at yandex.com)" <abdullahulker at yandex.com (mailto:abdullahulker at yandex.com)>:
Felasife hızlı yanıt için teşekkür ederim.

Diyelim sistemi taşıdık.

boot loader nasıl mbr ye yazdırılıyor?